2014. április 17., csütörtök

Bevezető

Sziasztok! A mai napon ez a blogom is megnyitotta kapuit.☺ Remélem, hogy a bevezető rész kedvet ad nektek arra, hogy a blogot  tovább olvassátok!-Hale.Lucy
Santana szemszöge

Ha valaki a múltamról kérdez, mindig nehezemre esik róla beszélni, ugyanis három évvel ezelőtt egy baleset miatt tolókocsiba kényszerültem. Arról a napról az emlékeim homályosak, csak arra emlékszem, hogy nem bírtam abbahagyni a sírást, amikor megtudtam, hogy mi történt velem. Ez volt at egyik baj. A másik, hogy a környezetembe lévők hogyan reagáltak erre. Legtöbben kigúnyoltak, nevettek. Emiatt egy mozgássérült iskolában tanultam tovább, ahol hamar beilleszedtem. Valahogy megváltoztak a nézeteim. Máshogy fogtam fel az élet értelmét és másképpen éltem átt a mindennapokat. Álmomban sem gondoltam volna, hogy egyszer lábra bírok állni. Ám az elszántságomnak és az orvosi segítségnek hála így történt. Ezért ismét visszatérek a gimnáziumba.

Ám Santana-ra több kihívás is vár ezek után. Ismét találkozik azokkal az osztálytáraival, akik a rokkantságát viccesnek tartották és miattuk váltott iskolát. De ott lesz AZ a bizonyos fiú, Blaine, akiért San odavolt. Emelett tagjává válik annak a bizonyos Glee klubbnak, ahol az emberek összetartanak és mindenük az éneklés. Barátok, hazugságok, örömteli pillanatok. Ezek várnak rád, ha olvasod a blogot.

2 megjegyzés:

  1. Szia:)
    Jónak tűnik, kellemeset csalódtam, hogy rajtam kívül még nézi valaki a gleet:D siess:)
    Puszii, Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi :-) szerintem rajtunk kívül is még sokan nézik a gleet, pl több barátom is

      Törlés